Miejski SUV

Miejski SUV z prawdziwego zdarzenia czy crossover? Ten segment samochodów obecnie osiąga najwyższe wartości sprzedażowe. Jaki model Volvo zasługuje na miano najlepszego SUV-a miejskiego? Sprawdź.

Volvo XC40 to SUV charakteryzujący się elegancją i minimalizmem, bezpieczeństwem oraz komfortem. Model ten od lat cieszy się popularnością, oferując kierowcom to, czego można oczekiwać od kompaktowego auta tej klasy. Klienci doceniają jego funkcjonalność, walory stylistyczne i precyzję prowadzenia zagwarantowaną przez liczne systemy wspierające bezpieczeństwo kierowcy. Czy Volvo XC40 to obecnie najlepszy miejski SUV na rynku?

Miejski SUV, czyli jaki?

Jak wynika z raportów sprzedaży, segment SUV-ów od wielu lat cieszy się dużym zainteresowaniem na całym świecie. Standardowy SUV jest w stanie zaoferować podobną przestrzeń co kombi, zarówno dla pasażerów, jak i w pojemności bagażnika. Ważną cechą charakterystyczną tego typu nadwozia jest wysoka pozycja za kierownicą, która daje dodatkowe poczucie bezpieczeństwa i za sprawą lepszej widoczności pozwala szybciej reagować na zdarzenia drogowe. Dzięki większemu prześwitowi niż w przypadku typowych aut miejskich SUV doskonale radzi sobie z wysokimi krawężnikami czy dziurami. Dodatkowo od samochodów, którymi poruszamy się na co dzień, oczekujemy funkcjonalności i ekonomii jazdy.

Połączenie tych wszystkich cech tworzy obraz miejskiego SUV-a, a Volvo XC40 jest jego idealnym przykładem. Ale i konkurencja nie próżnuje, na rynku niemal każda licząca się marka posiada choć jeden model SUV-a czy miejskiego crossovera (najczęściej mieszanki SUV-a i hatchbacka). Swoich przedstawicieli w rankingach ma m.in. Toyota, Volkswagen, Kia, Opel czy Nissan. Z nich wszystkich jedynie Volvo spełnia również najwyższe standardy dotyczące bezpieczeństwa oraz ponadprzeciętnego komfortu marki premium.

Volvo XC40 idealny SUV do Twojego miasta

Volvo w swojej ofercie posiada doskonale oceniane SUV-y, które są jednymi z najchętniej kupowanych samochodów kategorii premium. Skandynawska filozofia firmy polegająca na ergonomii przestrzeni i nowoczesnym designie przypadła kierowcom do gustu. Volvo XC40 to praktyczny SUV, który doskonale odnajduje się na ruchliwych miejskich drogach i zatłoczonych parkingach. Volvo XC40 to model samochodu z wieloma intuicyjnymi rozwiązaniami i doskonale przemyślanym wnętrzem dostosowanym do miejskiego trybu życia.

Volvo EX40 – Miejskie auto elektryczne

Volvo EX40 to nowoczesny, całkowicie elektryczny SUV, który idealnie wpisuje się w dynamiczne życie miejskie. Ten model, wcześniej znany jako XC40 Recharge, oferuje wszystko, co najlepsze z klasycznego XC40, ale z dodatkiem zaawansowanego napędu elektrycznego. Dzięki temu EX40 łączy skandynawski design z ekologiczną wydajnością, oferując imponujący zasięg oraz wyjątkowe osiągi. Zaawansowane technologie, takie jak inteligentne systemy wspomagania kierowcy i najnowsze rozwiązania multimedialne, sprawiają, że każda podróż staje się komfortowa i bezpieczna. EX40 to odpowiedź Volvo na potrzeby nowoczesnych kierowców, którzy cenią sobie zarówno styl, jak i troskę o środowisko.

Modele dopasowane do miejskiego życia

Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu

Volvo XC40 wyposażone jest w cztery kamery, które dostarczają do kokpitu widok samochodu z lotu ptaka. Ta opcja jest niezmiernie przydatna przy parkowaniu, manewrowaniu i wyjeżdżaniu z ciasnych miejsc postojowych. Częsty problem z trudnościami podczas cofania z miejsc o ograniczonej widoczności udało się wyeliminować dzięki układowi ostrzegania o ruchu poprzecznym z funkcją automatycznego hamowania.

W intensywnym ruchu miejskim zmiana pasa ruchu potrafi być problematyczna, również za sprawą martwego pola widzenia w lusterkach bocznych. System BLIS wspiera kierowcę, ostrzegając go o pojazdach znajdujących się na bocznym pasie ruchu. Jeżeli system uzna, że istnieje ryzyko kolizji, może delikatnie skorygować tor jazdy. Inteligentna technologia stoi na straży bezpieczeństwa nie tylko kierowcy i pasażerów, ale również innych uczestników ruchu drogowego. Czujniki wykrywają pieszych, rowerzystów i inne pojazdy, a w przypadku ryzyka kolizji uruchamiają automatyczne hamowanie lub korygowanie toru jazdy.

Komfort auta premium

Samochód, pomimo swoich kompaktowych rozmiarów, zapewnia przestrzeń, która pozwala się zrelaksować nawet w trakcie długodystansowych podróży. Wygodne fotele doskonale trzymają sylwetkę i chronią kręgosłup w razie kolizji. Osoby przewożące w samochodzie sporo mniejszych przedmiotów ucieszą się z licznych schowków na laptopa, telefon czy butelkę wody. Wszystkie elementy przestronnego wnętrza zostały wykonane z wysokiej jakości materiałów przyjemnych w dotyku.

Powietrze w miastach jest słabej jakości, dlatego takie niuanse jak system poprawy powietrza stosowany w Volvo XC40 istotnie poprawiają komfort podróżowania. Dzięki filtrowi w tym modelu samochodu do kabiny dociera 95% mniej cząstek 2.5 P.M.

Multimedia

Elementem charakterystycznym dla najnowszych modeli Volvo jest duży ekran dotykowy znajdujący się pośrodku deski rozdzielczej. To on służy do zarządzania funkcjami samochodu, jego interfejs jest intuicyjny i łatwy w opanowaniu. Na plus przemawia sterowanie głosowe. Volvo XC40 pozwala operować swoim smartfonem z poziomu ekranu dotykowego w aucie. Kierowca i pasażerowie zyskują tym samym dostęp do ulubionych aplikacji, które uprzyjemnią stanie w korku i podróże do pracy.

Volvo XC40 dostępne w ofercie Auto-Boss

Model XC40 zdobył wiele nagród. Zalety tego kompaktowego auta zostały docenione przez obiektywne grono ekspertów. Jednak to opinia klientów jest najważniejsza, a ta od momentu premiery samochodu w całej rozciągłości pokrywa się z otrzymywanymi tytułami.

Zapraszamy do skorzystania z opcji jazdy testowej najlepszym SUV-em miejskim Volvo XC40. W naszym salonie w Chorzowie udzielamy wszelkich odpowiedzi na pytania dotyczące oferty modelowej i form finansowania.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer AUTO-BOSS otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin.
|
AUTO-BOSS

Używamy plików cookie, aby maksymalnie ułatwić Państwu korzystanie z naszej witryny internetowej, w tym także w celu dostosowania jej zawartości i reklam do Państwa preferencji, oferowania funkcji mediów społecznościowych oraz w celu analizy ruchu. Pliki cookie obejmują pliki związane z kierowaniem treści oraz pliki do zaawansowanej analityki. Więcej informacji podano w sekcji Informacje na stronie z opisem plików cookie. Klikając Akceptuj, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zmienić rodzaj wykorzystywanych przez nas plików cookie, prosimy kliknąć „Ustawienia plików cookie”.

ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE
DOSTOSUJ
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIE
ZAWSZE
AKTYWNE

OBSŁUGA SERWISU I USŁUG PODSTAWOWYCH

Te pliki są wymagane i nie można ich wyłączyć.
Dzięki nim serwis może działać a podstawowe funkcje mogą być obsługiwane.

POMIAR WYDAJNOŚCI zobacz więcej

Dzięki tym danym analizujemy wykorzystanie naszego serwisu, m.in. mierzymy jego wydajność. Te dane pomagają nam uzyskać informację o treściach, jakich poszukują użytkownicy naszego serwisu, jak często do niego wracają. Dzięki temu możemy udoskonalać nasz serwis.

PLIKI COOKIE NA POTRZEBY ANALIZ STATYSTYCZNYCH zobacz więcej

Firma Volvo Cars używa usługi Google Analytics, która analizuje sposób korzystania z naszych serwisów internetowych przez użytkowników. Dostarcza nam ona następujących danych; e.g., informacji o tym, które strony użytkownik wyświetlił; które linki kliknął; ile czasu spędził na stronie; jakie samochody skonfigurował w naszym konfiguratorze; jakiego urządzenia używał. Te dane pomagają nam zrozumieć, jak osoby odwiedzające nasz serwis internetowy korzystają z niego, i zapewnić prawidłowe działanie serwisu. Nie wykorzystujemy tych danych w celach marketingowych lub reklamowych i nie udostępniamy ich podmiotom trzecim.

PERSONALIZACJA REKLAM zobacz więcej

Te informacje cookies pozwalają nam na umieszczanie reklam, które odpowiadają zainteresowaniom użytkowników.Bez tych informacji użytkownicy będą widzieli reklamy niezgodne z ich potrzebami.

DOSTARCZANIE I PREZENTOWANIE REKLAM I TREŚCI zobacz więcej

Te pliki cookie obejmują w szczególności znaczniki i piksele, które razem służą do gromadzenia informacji o cyfrowych interakcjach użytkowników z naszymi produktami, zarówno w naszej, jak i innych witrynach internetowych. Dane te pomagają nam mierzyć skuteczność naszych kampanii reklamowych i, w połączeniu z informacjami pochodzącymi z interakcji użytkownika z nami poprzez inne kanały (wiadomości e-mail, aplikacja Volvo Cars, SMS, media społecznościowe i reklamy cyfrowe), pozwalają nam budować profil zainteresowań użytkownika. Następnie możemy wykorzystać ten profil do ukierunkowanego dostarczania użytkownikowi reklam Volvo Cars dostosowanych do jego potrzeb, za pośrednictwem wielu kanałów. Należy pamiętać, że Volvo Car Corporation wraz z partnerami dostarczającymi reklamy cyfrowe jest współodpowiedzialne za przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i reklamowych. Podmioty współpracujące: - Facebook Ireland Limited, w zakresie dostarczania ukierunkowanych reklam i poprawy optymalizacji kierowania i dostarczania reklam, a także gromadzenia i późniejszego przekazywania danych Facebookowi. Więcej informacji o tym, jak Facebook przetwarza dane osobowe, można znaleźć w polityce prywatności tej firmy (https://www.facebook.com/privacy/policy). Jeśli użytkownik nie zaakceptuje tych plików cookie, reklamy (w tym nasze) będą nadal wyświetlane podczas przeglądania Internetu, a materiały marketingowe będą nadal wysyłane do użytkownika, jeśli wyraził on na to zgodę, przy czym takie reklamy i materiały nie będą dostosowane do zainteresowań i interakcji użytkownika, będą zatem mniej przydatne.